
زمانی میگذرد از غریب شدنم،سه سال،ده سال،از ابتدای عمرم؟
دیگر نمی دانم اما،همواره به دنبال وطنم.
و بیشتر از همه و بیشتر از همیشه به این فکر می کنم که اگه چیزی بیشتر از داشته هایم نخواسته بودم چه؟
زندگی زیباست اگر......
ما را در سایت زندگی زیباست اگر... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:47