دلنوشته

خرید بک لینک
میروم،

و نمی دانم، چیزی که گذشت زندگی بود، یا چیزی که در پیش رویم قرار دارد.

و نمی دانم، دلم می خواهد امشب در انتهای این تنهایی بزرگ،

در آغوش خود خدا بخوابم....

چقدر دلتنگ عشق خواهم شد.

زندگی زیباست اگر......

ما را در سایت زندگی زیباست اگر... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: سه شنبه 16 خرداد 1396 ساعت: 4:22

صفحه بندی