انگار قرن ها طول می کشد
و ثانیه ای می گذرد
آخرین نشانه کودکی ام را جا می گذارم
آخرین تصویر را به ذهن می سپرم
بامداد همه چیز زیر و رو خواهد شد
به سلامتی شادی ابدی تو.....
زندگی زیباست اگر......ما را در سایت زندگی زیباست اگر... دنبال میکنید
برچسب: دل نوشته,دل نوشته های زیبا,دلنوشته های عاشقانه,دل نوشته هاي زيبا,دلنوشته غمگین,دلنوشته های غمگین,دلنوشته های کوتاه,دل نوشته عاشقانه,دلنوشته زیبا,دلنوشته های من, نویسنده: بازدید: 166