زندگی زیباست اگر...

متن مرتبط با «دلنوشته غمگین» در سایت زندگی زیباست اگر... نوشته شده است

دلنوشته

  • نیلوبلاگ

    میروم،xa0 و نمی دانم، چیزی که گذشت زندگی بود، یا چیزی که در پیش رویم قرار دارد.و نمی دانم، دلم می خواهد امشب در انتهای این تنهایی بزرگ، در آغوش خود خدا بخوابم.... چقدر دلتنگ عشق خواهم شد. ...

    ادامه مطلب
  • دل نوشته

  • نیلوبلاگ

    چقدر دلتنگم، شبی که همه شادند انگار قرن ها طول می کشد و ثانیه ای می گذرد آخرین نشانه کودکی ام را جا می گذارم آخرین تصویر را به ذهن می سپرم بامداد همه چیز زیر و رو خواهد شد به سلامتی شادی ابدی تو........

    ادامه مطلب